Wystartowała kampania reklamowa TEEKANNE

4 grudnia ruszyła kampania reklamowa marki TEEKANNE. W najnowszym spocie promowana będzie herbatka LOVE, jeden z flagowych produktów firmy. Spoty zostaną wyemitowane w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych - Telewizji Polskiej, TVN oraz w Polsacie.

- Herbatka LOVE została stworzona z myślą o pasjonatach wspaniałego smaku. Jej oryginalny aromat to prawdziwa pokusa, w której smak granatu łączy się z przepysznymi owocami. Za pomocą reklamy zapraszamy konsumentów do przeniesienia się do przepysznego świata herbaty, pełnego emocji i barw – mówi Joanna Fijałkowska, Trade Marketing Manager TEEKANNE.

Zapraszamy do obejrzenia spotu TEEKANNE: 

https://www.youtube.com/watch?v=yLgVz7f9nLQ

Na potrzeby kampanii zostały przygotowane dwie wersje spotu - krótsza 15-sekundowa oraz dłuższa 30-sekundowa.   Za pomysł reklamy odpowiada firma DDFG, egzekucję reklam – firma Loop, zakup mediów - dom mediowy Maxus. Za działania PR i promocję w mediach społecznościowych dba 365 agencja.

Koncern TEEKANNE to ponad 135 lat doświadczenia w zakresie produkcji herbaty. Wykwalifikowani specjaliści nieustannie pracują nad stworzeniem kolejnych, oryginalnych wariantów smakowych herbaty, które dostarczają niezapomnianych wrażeń konsumentom w różnych zakątkach świata. W asortymencie TEEKANNE Polska znajdziemy wiele rodzajów herbat, ponad 120 różnych produktów, które można znaleźć na sklepowych półkach nie tylko w Polsce, ale też w wielu krajach europejskich. 

Więcej informacji o produktach marki można znaleźć na stronie www.teekanne.pl

Koncern TEEKANNE to ponad 130 lat doświadczenia w zakresie produkcji herbaty. Wykwalifikowani specjaliści nieustannie pracują nad stworzeniem kolejnych, oryginalnych wariantów smakowych herbaty, które dostarczają niezapomnianych wrażeń konsumentom w różnych zakątkach świata. Siedziba firmy TEEKANNE POLSKA mieści się w Krakowie, a główna filia znajduje się w Dusseldorfie, w Niemczech (TEEKANNE GmbH & Co. KG).W asortymencie TEEKANNE Polska znajdziemy wiele rodzajów herbat, ponad 80 różnych produktów, które można znaleźć na sklepowych półkach nie tylko w Polsce, ale też w wielu krajach europejskich.