Tysiące graczy Santa Claus Christmas Tycoon produkuje prezenty i walczy o tytuł Świętego Mikołaja. Kto wygra?

Budują własne fabryki i produkują prezenty, jak Święty Mikołaj. W nową mobilną grę symulacyjną Santa Claus Christmas Tycoon grają dzieci, młodzież i dorośli. Właściciel największej i najsprawniej działającej manufaktury prezentów zostanie wirtualnym Świętym Mikołajem. Bezpłatna gra autorstwa poznańskiego start-upu dostępna jest na urządzenia działające w oparciu o systemy iOS i Android.

Produkcja prezentów ruszyła pełną parą!

Aplikacja Santa Claus Christmas Tycoon pojawiła się w Google Play i Apple Store z początkiem grudnia. W ciągu kilku dni pobrało ją kilka tysięcy użytkowników, w kategorii „strategie” jest ona aplikacją nr 1 w Google Play. Gra jest prosta i zabawna. Po szybkiej konfiguracji konta gracze rozpoczynają rozwój własnych manufaktur prezentów. Rozbudowują swoje pracownie przy wsparciu wirtualnych Elfów i wspinają się w wewnętrznym rankingu. Osoba, która wyprodukuje najwięcej wirtualnych podarunków i zajmie pierwsze miejsce, zostanie Świętym Mikołajem.

Istnieje wiele sposobów na rozwój własnej fabryki, zaczynając od klasycznej produkcji z pomocą Elfów, przez udział w loterii kart fortuny, po zakup dodatkowych linii produkcyjnych w wewnętrznym sklepie. Twórcy gry udostępnili intuicyjny system mikropłatności, dzięki któremu można przyspieszyć rozwój manufaktury, zwiększając wydajność produkcji i szanse na wygraną.

„Gra Santa Claus Christmas Tycoon to nasza odpowiedź na mikołajkowe i przedświąteczne szaleństwo związane z poszukiwaniem i produkcją prezentów. Tym razem postanowiliśmy stworzyć grę, która jest przyjazna zarówno dla dorosłych, jak i dla dzieci. Zadbaliśmy o atrakcyjną szatę graficzną, dopracowaliśmy awatary. Liczba pobrań w ciągu pierwszych dni od udostępnienia aplikacji i wysokie pozycje w rankingach Google Play i iOS potwierdzają, że był to dobry ruch - mówi Tomasz Henel, jeden z twórców i pomysłodawców gry.

Fabryki działają na pełnych obrotach

Santa Claus Christmas Tycoon linie produkcyjne działają przez całą dobę, bez względu na to czy jest się online, czy offline. Oczywiście, im większa aktywność i zaangażowanie w grę, tym większa produkcja prezentów. Pomysłodawcy gry przywiązali też dużą wagę do świątecznego klimatu interfejsu, grafik oraz awatarów.

Gra w Świętego Mikołaja została stworzona przez poznański start-up Royals, mający na koncie m. in. międzynarodową aplikację datingową Royals App oraz symulacyjną grę Bitcoin Miner Tycoon.


Santa Claus Christmas Tycoon to bezpłatna mobilna gra symulacyjna stworzona przez poznański start-up, w której gracze mogą budować własne pracownie świętego Mikołaja i produkować prezenty. Aplikacja dostępna jest na urządzenia działające w oparciu o systemy iOS i Android. 

Więcej informacji: http://christmastycoon.com/