Carabao Polska zaprasza kibiców Chelsea na konkurs

W najbliższą niedzielę, 11 listopada, Chelsea zmierzy się na Stamford Bridge z Everton. Z tej okazji marka Carabao, sponsor Chelsea, zaprasza fanów „The Blues” na konkurs organizowany na stronie Carabao Polska na Facebooku.

- Polscy kibice uznawani są za jednych z najlepszych na świecie. Chelsea ma nad Wisłą wielu fanów, dlatego postanowiliśmy sprawdzić, jak będą kibicować swojej ulubionej drużynie podczas zbliżającego się meczu Premier League - mówi Mateusz Kacprzak, właściciel PRO CABO, dystrybutor Carabao w Polsce.

Zasady konkursu są proste. W niedzielę rano na stronie Carabao Polska na Facebooku (https://www.facebook.com/carabaoPL/?ref=br_rs) pojawi się post konkursowy. Zadaniem uczestników będzie opublikowanie w komentarzu pod postem zdjęcia, na którym pokażą, jak kibicują Chelsea w potyczce z Everton. Na zgłoszenia uczestnicy będą mieć czas do poniedziałku, 12 listopada do końca dnia.

Jury wybierze 5 najciekawszych i najbardziej kreatywnych zdjęć. Autor najlepszego komentarza otrzyma zapas Carabao i zestaw gadżetów Chelsea, kolejne 4 osoby zostaną nagrodzone zapasem energetyków, które niedawno zadebiutowały na polskim rynku. Wyniki zostaną ogłoszone na stronie marki na Facebooku.

Carabao to lekko gazowane napoje energetyczne o zmniejszonej ilości cukru, z dużą ilością kofeiny (32mg/100ml), tauryny oraz witamin z grupy B. Marka powstała w 2002 roku w Tajlandii, obecnie jest dostępna w ponad 30 krajach na całym świecie. Carabao jest głównym sponsorem Chelsea Londyn oraz sponsorem tytularnym EPL Cup, zwanym Carabao Cup (Puchar Ligi Angielskiej). Dystrybutorem Carabao w Polsce jest firma PROCABO. W sprzedaży dostępne są 3 warianty smakowe: Carabao Original, Carabao Sugar Free i Carabao Green Apple. 

Więcej informacji:
https://carabao.pl/
https://www.facebook.com/carabaoPL/